آ

  • آزمون عملکرد مداوم توانایی آزمون عملکرد مداوم در تشخیص افتراقی اختلالات روانپزشکی و افراد بهنجار [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]

  • آمادگی به اعتیاد بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی (5 عامل بزرگ)، رضایت از زندگی و هوش معنوی با آمادگی اعتیاد به مواد مخدر در کارکنان یک شرکت صنعتی در شهرستان مهران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 203-222]

  • آموزش کنترل خشم تأثیر گروه درمانی شناختی به روش مایکل فری در کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 187-202]

  • آموزش مدیریت استرس تأثیر آموزش مدیریت استرس بر غربت‌زدگی، مشکلات بین فردی و سازگاری خوابگاهی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شبانه‌روزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 205-224]

ا

  • اجتناب از کمک‌طلبی بررسی رابطه برخی از پیشایندهای مهم انگیزشی، شناختی و شخصیتی بر کمک‌طلبی تحصیلی و اجتناب از کمک طلبی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

  • اختلال شخصیت مرزی بررسی رابطه بین بدرفتاری‌های دوران کودکی، فقدان‌ها و جدایی‌های اولیه و بدتنظیمی هیجانی با اختلال شخصیت مرزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 65-88]

  • اختلال نارساخوانی بزرگسالان بررسی مبانی روان‏سنجی نسخه فارسی سیاهه نارساخوانی بزرگسالان و سیاهه خواندن بزرگسالان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 255-268]

  • اسکیزوفرنی توانایی آزمون عملکرد مداوم در تشخیص افتراقی اختلالات روانپزشکی و افراد بهنجار [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]

  • اضطراب اثربخشی رواندرمانی اسلامی بر کیفیت زندگی و اضطراب افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های حافظه و خودتنظیمی هیجانی بر کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه سال تحصیلی 92-91 [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 19-44]

  • اضطراب فراگیر اثربخشی رواندرمانی اسلامی بر کیفیت زندگی و اضطراب افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

  • اعتماد و امنیت مشارکتی طراحی وآزمون الگویی از روابط بین عوامل فردی، گروهی و سازمانی با خلاقیت سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (منطقه آغاجاری) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 45-64]

  • افسردگی مقایسه‌ی اثربخشی شناخت درمانی گروهی به شیوه TADS با دارو درمانی در درمان افسردگی نوجوانان 17-14 ساله شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 175-186]

  • افسردگی اساسی توانایی آزمون عملکرد مداوم در تشخیص افتراقی اختلالات روانپزشکی و افراد بهنجار [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]

  • انگیزش بررسی رابطه برخی از پیشایندهای مهم انگیزشی، شناختی و شخصیتی بر کمک‌طلبی تحصیلی و اجتناب از کمک طلبی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

ب

  • بازبودن به تجربه طراحی وآزمون الگویی از روابط بین عوامل فردی، گروهی و سازمانی با خلاقیت سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (منطقه آغاجاری) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 45-64]

  • بازتاب تیمی طراحی وآزمون الگویی از روابط بین عوامل فردی، گروهی و سازمانی با خلاقیت سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (منطقه آغاجاری) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 45-64]

  • باورهای هوشی رابطه‌ی علّی ویژگی‌های شخصیت و باورهای هوشی با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری هدف‌های پیشرفت در دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم‌آباد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 55-78]

  • باورهای هوشی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای هدف‌گزینی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان-های شهر اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 225-254]

  • بخشش اثربخشی مداخله گروهی مبتنی بر بخشش بر بهزیستی روانشناختی جانبازان و همسران آن‌ها [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 15-32]

  • بدرفتاری دوران کودکی بررسی رابطه بین بدرفتاری‌های دوران کودکی، فقدان‌ها و جدایی‌های اولیه و بدتنظیمی هیجانی با اختلال شخصیت مرزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 65-88]

  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی مداخله گروهی مبتنی بر بخشش بر بهزیستی روانشناختی جانبازان و همسران آن‌ها [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 15-32]

پ

  • پایایی بررسی مبانی روان‏سنجی نسخه فارسی سیاهه نارساخوانی بزرگسالان و سیاهه خواندن بزرگسالان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 255-268]

  • پرخاشگری تأثیر گروه درمانی شناختی به روش مایکل فری در کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 187-202]

ت

  • تعهد عاطفی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای رهبری اخلاقی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 105-124]

  • تمایزیافتگی بررسی تأثیر گروه درمانی تفکیکی بر هم‌وابستگی و تمایزیافتگی زنان دارای همسر معتاد شهرستان اندیمشک [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 121-142]

ج

  • جانبازان و همسران اثربخشی مداخله گروهی مبتنی بر بخشش بر بهزیستی روانشناختی جانبازان و همسران آن‌ها [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 15-32]

ح

  • حل مسأله اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر حل مسأله و خودکارآمدی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 169-178]

  • حمایت سازمانی ادراک ‌شده طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای رهبری اخلاقی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 105-124]

  • حمایت‌های اجتماعی ادراک‌شده رابطه دلبستگی به خدا و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با رشد پس از آسیب در مادران کودکان با کم توانی جسمی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 1-14]

خ

  • خشنودی شغلی و متغیر میانجی‌گر بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و خشنودی شغلی با توجه به نقش میانجی‌گر عزت‌نفس در معلمان مقطع راهنمایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 143-160]

  • خلاقیت سازمانی طراحی وآزمون الگویی از روابط بین عوامل فردی، گروهی و سازمانی با خلاقیت سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (منطقه آغاجاری) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 45-64]

  • خودتنظیمی هیجانی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های حافظه و خودتنظیمی هیجانی بر کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه سال تحصیلی 92-91 [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 19-44]

  • خودکارآمدی اثربخشی درس پژوهی بر خودکارآمدی تصوری معلمان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 145-168]

  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر حل مسأله و خودکارآمدی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 169-178]

  • خودکارآمدی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای هدف‌گزینی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان-های شهر اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 225-254]

  • خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی رابطه‌ی علّی ویژگی‌های شخصیت و باورهای هوشی با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری هدف‌های پیشرفت در دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم‌آباد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 55-78]

  • خودکارآمدی تصوری معلمان اثربخشی درس پژوهی بر خودکارآمدی تصوری معلمان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 145-168]

د

  • دارو درمانی مقایسه‌ی اثربخشی شناخت درمانی گروهی به شیوه TADS با دارو درمانی در درمان افسردگی نوجوانان 17-14 ساله شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 175-186]

  • دارودرمانی مقایسه تأثیر درمان نوروفیدبک و دارو درمانی بر بهبود عملکرد مداوم در اختلال کمبودتوجه-بیش فعالی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 161-174]

  • دانش‌آموزان تأثیر گروه درمانی شناختی به روش مایکل فری در کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 187-202]

  • دانش‌آموزان دختر و پسر کاربرد مدل‌های تشخیصی شناختی در تعیین ماهیت تفاوت در عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان در ریاضیات [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 89-104]

  • دانشجو تأثیر روان درمانی بین فردی بر عملکرد روانی – اجتماعی و مؤلفه‌های اختلال خوردن در دانشجویان دختر [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]

  • درس پژوهی اثربخشی درس پژوهی بر خودکارآمدی تصوری معلمان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 145-168]

  • درمان چند وجهی اسلامی اثربخشی درمان رویکرد چند وجهی اسلامی بر سلامت معنوی و رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]

  • درمان شناختی رفتاری تدز مقایسه‌ی اثربخشی شناخت درمانی گروهی به شیوه TADS با دارو درمانی در درمان افسردگی نوجوانان 17-14 ساله شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 175-186]

  • دلبستگی به خدا رابطه دلبستگی به خدا و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با رشد پس از آسیب در مادران کودکان با کم توانی جسمی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 1-14]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر حل مسأله و خودکارآمدی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 169-178]

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیم طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای هدف‌گزینی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان-های شهر اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 225-254]

  • رشد پس از آسیب رابطه دلبستگی به خدا و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با رشد پس از آسیب در مادران کودکان با کم توانی جسمی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 1-14]

  • رضایت از زندگی بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی (5 عامل بزرگ)، رضایت از زندگی و هوش معنوی با آمادگی اعتیاد به مواد مخدر در کارکنان یک شرکت صنعتی در شهرستان مهران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 203-222]

  • رضایت از زندگی اثربخشی درمان رویکرد چند وجهی اسلامی بر سلامت معنوی و رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]

  • رضایت زناشویی بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و خشنودی شغلی با توجه به نقش میانجی‌گر عزت‌نفس در معلمان مقطع راهنمایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 143-160]

  • رفتار درون نقشی رابطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و عملکرد شغلی با میانجی‌گری نگرش‌های شغلی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون-اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 181-204]

  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و عملکرد شغلی با میانجی‌گری نگرش‌های شغلی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون-اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 181-204]

  • رفتار نابارور شغلی رابطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و عملکرد شغلی با میانجی‌گری نگرش‌های شغلی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون-اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 181-204]

  • رفتارهای مدنی سازمانی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای رهبری اخلاقی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 105-124]

  • رهبری اخلاقی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای رهبری اخلاقی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 105-124]

  • رواندرمانی اسلامی اثربخشی رواندرمانی اسلامی بر کیفیت زندگی و اضطراب افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

  • روان درمانی بین فردی تأثیر روان درمانی بین فردی بر عملکرد روانی – اجتماعی و مؤلفه‌های اختلال خوردن در دانشجویان دختر [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]

  • روایی بررسی مبانی روان‏سنجی نسخه فارسی سیاهه نارساخوانی بزرگسالان و سیاهه خواندن بزرگسالان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 255-268]

  • روش مایکل فری تأثیر گروه درمانی شناختی به روش مایکل فری در کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 187-202]

  • ریاضی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر حل مسأله و خودکارآمدی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 169-178]

  • ریاضیات پایه اول دبیرستان کاربرد مدل‌های تشخیصی شناختی در تعیین ماهیت تفاوت در عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان در ریاضیات [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 89-104]

ز

  • زنان دارای همسر معتاد بررسی تأثیر گروه درمانی تفکیکی بر هم‌وابستگی و تمایزیافتگی زنان دارای همسر معتاد شهرستان اندیمشک [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 121-142]

س

  • سازگاری خوابگاهی تأثیر آموزش مدیریت استرس بر غربت‌زدگی، مشکلات بین فردی و سازگاری خوابگاهی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شبانه‌روزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 205-224]

  • سلامت معنوی اثربخشی درمان رویکرد چند وجهی اسلامی بر سلامت معنوی و رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 125-144]

ش

  • شخصیت بررسی رابطه برخی از پیشایندهای مهم انگیزشی، شناختی و شخصیتی بر کمک‌طلبی تحصیلی و اجتناب از کمک طلبی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

  • شخصیت فراکنشی طراحی وآزمون الگویی از روابط بین عوامل فردی، گروهی و سازمانی با خلاقیت سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (منطقه آغاجاری) [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 45-64]

  • شناخت بررسی رابطه برخی از پیشایندهای مهم انگیزشی، شناختی و شخصیتی بر کمک‌طلبی تحصیلی و اجتناب از کمک طلبی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

ص

  • صفات شخصیتی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای رهبری اخلاقی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 105-124]

ع

  • عزت نفس بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و خشنودی شغلی با توجه به نقش میانجی‌گر عزت‌نفس در معلمان مقطع راهنمایی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 143-160]

  • عملکرد روانی اجتماعی تأثیر روان درمانی بین فردی بر عملکرد روانی – اجتماعی و مؤلفه‌های اختلال خوردن در دانشجویان دختر [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]

غ

  • غربت‌زدگی تأثیر آموزش مدیریت استرس بر غربت‌زدگی، مشکلات بین فردی و سازگاری خوابگاهی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شبانه‌روزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 205-224]

ف

  • فقدان‌ها و جدایی‌های اولیه بررسی رابطه بین بدرفتاری‌های دوران کودکی، فقدان‌ها و جدایی‌های اولیه و بدتنظیمی هیجانی با اختلال شخصیت مرزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 65-88]

ک

  • کلید واژگان: توانمندسازی روان‌شناختی رابطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و عملکرد شغلی با میانجی‌گری نگرش‌های شغلی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون-اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 181-204]

  • کمبودتوجه-بیش فعالی مقایسه تأثیر درمان نوروفیدبک و دارو درمانی بر بهبود عملکرد مداوم در اختلال کمبودتوجه-بیش فعالی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 161-174]

  • کم‌توانی جسمی رابطه دلبستگی به خدا و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با رشد پس از آسیب در مادران کودکان با کم توانی جسمی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 1-14]

  • کمک‌طلبی بررسی رابطه برخی از پیشایندهای مهم انگیزشی، شناختی و شخصیتی بر کمک‌طلبی تحصیلی و اجتناب از کمک طلبی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

  • کیفیت زندگی اثربخشی رواندرمانی اسلامی بر کیفیت زندگی و اضطراب افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

گ

  • گروه‌درمانی تفکیکی بررسی تأثیر گروه درمانی تفکیکی بر هم‌وابستگی و تمایزیافتگی زنان دارای همسر معتاد شهرستان اندیمشک [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 121-142]

م

  • مؤلفه‌های اختلال خوردن تأثیر روان درمانی بین فردی بر عملکرد روانی – اجتماعی و مؤلفه‌های اختلال خوردن در دانشجویان دختر [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 33-54]

  • مدل DINA کاربرد مدل‌های تشخیصی شناختی در تعیین ماهیت تفاوت در عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان در ریاضیات [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 89-104]

  • مدل‌های تشخیصی شناختی کاربرد مدل‌های تشخیصی شناختی در تعیین ماهیت تفاوت در عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان در ریاضیات [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 89-104]

  • مشکلات بین فردی تأثیر آموزش مدیریت استرس بر غربت‌زدگی، مشکلات بین فردی و سازگاری خوابگاهی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شبانه‌روزی [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 205-224]

  • مهارت‌های حافظه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های حافظه و خودتنظیمی هیجانی بر کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه سال تحصیلی 92-91 [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 19-44]

ن

  • نقطه برش نسخه فارسی بررسی مبانی روان‏سنجی نسخه فارسی سیاهه نارساخوانی بزرگسالان و سیاهه خواندن بزرگسالان [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 255-268]

  • نگرش‌های شغلی رابطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و عملکرد شغلی با میانجی‌گری نگرش‌های شغلی در کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون-اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 181-204]

  • نوجوان مقایسه‌ی اثربخشی شناخت درمانی گروهی به شیوه TADS با دارو درمانی در درمان افسردگی نوجوانان 17-14 ساله شهر اصفهان [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 175-186]

  • نوروفیدبک مقایسه تأثیر درمان نوروفیدبک و دارو درمانی بر بهبود عملکرد مداوم در اختلال کمبودتوجه-بیش فعالی [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 161-174]

و

  • واژه‌های کلیدی: هدف گزینی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای هدف‌گزینی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان-های شهر اهواز [دوره 21، شماره 2، 1393، صفحه 225-254]

  • وسواس- اجباری توانایی آزمون عملکرد مداوم در تشخیص افتراقی اختلالات روانپزشکی و افراد بهنجار [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]

  • ویژگی‌های شخصیت رابطه‌ی علّی ویژگی‌های شخصیت و باورهای هوشی با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری هدف‌های پیشرفت در دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم‌آباد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 55-78]

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی (5 عامل بزرگ)، رضایت از زندگی و هوش معنوی با آمادگی اعتیاد به مواد مخدر در کارکنان یک شرکت صنعتی در شهرستان مهران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 203-222]

ه

  • هدف‌های پیشرفت رابطه‌ی علّی ویژگی‌های شخصیت و باورهای هوشی با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری هدف‌های پیشرفت در دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم‌آباد [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 55-78]

  • هم‌وابستگی بررسی تأثیر گروه درمانی تفکیکی بر هم‌وابستگی و تمایزیافتگی زنان دارای همسر معتاد شهرستان اندیمشک [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 121-142]

  • هوش معنوی بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی (5 عامل بزرگ)، رضایت از زندگی و هوش معنوی با آمادگی اعتیاد به مواد مخدر در کارکنان یک شرکت صنعتی در شهرستان مهران [دوره 21، شماره 1، 1393، صفحه 203-222]